IT podrška

Pomoć koja vam je neophodna

Arhivirajte, sačuvajte i organizujte svoju dokumentaciju – i fizički i digitalno. Eksternim arhiviranjem biće smeštena na sigurno, a digitalizacijom i mnogo dostupnija.

IT podrška

Benefiti za vaše poslovanje

benefit1

Brza i efikasna reakcija na tehničke probleme
Kontinuirana podrška
Nadgledanje i održavanje IT infrastrukture
Preventivno održavanje
Rešavanje problema na licu mesta ili daljinski
Redovno ažuriranje sistema i softvera

benefit2

Korisnička podrška i obuka
Bezbednosne provere
Smanjenje i kontrola operativnih troškova
Rasterećenje internih resursa
Veća skalabilnost infrastrukture

Šta sve obuhvata
kvalitetna IT podrška

Detaljna analiza zahteva
Personalizovani plan podrške
Obuka korisnika i tehnička podrška
Redovno nadgledanje i hitno rešavanje problema
Implementacija sigurnosnih mera
Preporuke za unapređenje IT infrastrukture

IT podrška.
Da ili ne?

Koliko često se suočavate sa problemima vezanim za rad računara, softvera ili mrežne infrastrukture?
Da li u svojoj kompaniji imate interni tim ili osobu koja se bavi IT podrškom?
Koliko brzo i efikasno se rešavaju IT problemi koji se pojave?

Najčešća pitanja

Šta obuhvata usluga IT podrške?

Usluga IT podrške pruža tehničku pomoć i rešavanje problema sa računarima, softverom, mrežom, UPS sistemima, printerima, storidžima, serverima i drugom IT opremom. To može da uključuje dijagnostikovanje problema, instalaciju softvera, konfiguraciju mrežnih sistema, kao i opšte savete i obuku korisnika.

Kako funkcioniše proces pružanja IT podrške?

Proces pružanja IT podrške obično počinje prijavom problema korisnika ili automatskim obaveštenjem o nastalom problemu, kao i proaktivnim praćenjem rada sistema. Naši tehničari ili inžinjeri u zavisnosti od problema dijagnostikuju problem i pružaju odgovarajuće rešenje. To može uključivati daljinsku podršku putem telefona ili interneta, ali i fizički dolazak na lokaciju i rešavanje problema.

Kako mogu da kontaktiram sa IT podrškom?

Da biste kontaktirali sa IT podrškom, možete da nas pozovete telefonom, pošaljete mail ili otvorite tiket za podršku putem online portala.

Da li postoji razlika između daljinske i lokalne IT podrške?

Da, postoji. Daljinska podrška tehničarima omogućava da pristupe vašem računaru ili sistemu putem interneta radi rešavanja problema na daljinu, dok lokalna podrška podrazumeva fizički dolazak tehničara na lokaciju radi rešavanja problema. Prilikom daljinske podrške odziv je brži pošto se izbegava vreme u putu do korisnika.

Koliko brzo mogu da očekujem odgovor od IT podrške nakon što prijavim problem?

Vreme odgovora IT podrške varira u zavisnosti od stepena hitnosti problema i nivoa podrške koji ste izabrali. Uobičajeno, očekujte da ćete za manje hitne probleme odgovor dobiti u roku od nekoliko sati, dok se hitni problemi obično rešavaju odmah.

Za sva ostala pitanja javite nam se!

ISKUSTVA KLIJENATA

Zadatak

Održavanje IT infrastrukture

Rezultati

Politika NM je zadovoljna dosadašnjom saradnjom sa kompanijom Oblak tehnologije, koja već nekoliko godina uspešno održava našu mrežnu i drugu IT opremu. Njihova pouzdanost i profesionalnost su nam omogućili da imamo stabilnu i efikasnu IT infrastrukturu. Radujemo se nastavku i unapređenju naše saradnje i sa zadovoljstvom preporučujemo Oblak tehnologije kao pouzdanog partnera svim firmama koje traže kvalitetne IT usluge.

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Opšti uslovi