Brza i efikasna reakcija na tehničke probleme
Kontinuirana podrška
Nadgledanje i održavanje IT infrastrukture
Preventivno održavanje
Rešavanje problema na licu mesta ili daljinski
Redovno ažuriranje sistema i softvera
Pomoć koja vam je neophodna
Arhivirajte, sačuvajte i organizujte svoju dokumentaciju – i fizički i digitalno. Eksternim arhiviranjem biće smeštena na sigurno, a digitalizacijom i mnogo dostupnija.
Benefiti za vaše poslovanje
Korisnička podrška i obuka
Bezbednosne provere
Smanjenje i kontrola operativnih troškova
Rasterećenje internih resursa
Veća skalabilnost infrastrukture
Šta sve obuhvata
kvalitetna IT podrška
IT podrška.
Da ili ne?
Najčešća pitanja
Usluga IT podrške pruža tehničku pomoć i rešavanje problema sa računarima, softverom, mrežom, UPS sistemima, printerima, storidžima, serverima i drugom IT opremom. To može da uključuje dijagnostikovanje problema, instalaciju softvera, konfiguraciju mrežnih sistema, kao i opšte savete i obuku korisnika.
Proces pružanja IT podrške obično počinje prijavom problema korisnika ili automatskim obaveštenjem o nastalom problemu, kao i proaktivnim praćenjem rada sistema. Naši tehničari ili inžinjeri u zavisnosti od problema dijagnostikuju problem i pružaju odgovarajuće rešenje. To može uključivati daljinsku podršku putem telefona ili interneta, ali i fizički dolazak na lokaciju i rešavanje problema.
Da biste kontaktirali sa IT podrškom, možete da nas pozovete telefonom, pošaljete mail ili otvorite tiket za podršku putem online portala.
Da, postoji. Daljinska podrška tehničarima omogućava da pristupe vašem računaru ili sistemu putem interneta radi rešavanja problema na daljinu, dok lokalna podrška podrazumeva fizički dolazak tehničara na lokaciju radi rešavanja problema. Prilikom daljinske podrške odziv je brži pošto se izbegava vreme u putu do korisnika.
Vreme odgovora IT podrške varira u zavisnosti od stepena hitnosti problema i nivoa podrške koji ste izabrali. Uobičajeno, očekujte da ćete za manje hitne probleme odgovor dobiti u roku od nekoliko sati, dok se hitni problemi obično rešavaju odmah.
Za sva ostala pitanja javite nam se!
ISKUSTVA KLIJENATA
Zadatak
Održavanje IT infrastrukture
Rezultati
Politika NM je zadovoljna dosadašnjom saradnjom sa kompanijom Oblak tehnologije, koja već nekoliko godina uspešno održava našu mrežnu i drugu IT opremu. Njihova pouzdanost i profesionalnost su nam omogućili da imamo stabilnu i efikasnu IT infrastrukturu. Radujemo se nastavku i unapređenju naše saradnje i sa zadovoljstvom preporučujemo Oblak tehnologije kao pouzdanog partnera svim firmama koje traže kvalitetne IT usluge.
Preporuka za druge usluge
Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Opšti uslovi