Transport, arhiviranje i deponovanje
Izrada arihvske knjige i zakonom propisanih normativnih akata
Zaštita podataka i bezbedno čuvanje
Digitalizacija kompletne dokumentacije
Masovno skeniranje i mikrofilmovanje dokumentacije
Digitalizovano, bezbedno, dostupno
Arhivirajte, sačuvajte i organizujte svoju dokumentaciju – i fizički i digitalno. Eksternim arhiviranjem biće smeštena na sigurno, a digitalizacijom i mnogo dostupnija.
Benefiti za vaše poslovanje
Bezbedno uništavanje po dobijanju saglasnosti nadležnog arhiva
Oslobađanje radnog prostora
Brz i jednostavan pristup
Poštovanje zakonskih regulativa
Sveobuhvatan pristup
fizičkom arhiviranju
Arhiva i
digitalizacija.
Da ili ne?
Najčešća pitanja
Usluga arhiviranja i digitalizacije kompanijama omogućava da efikasno upravljaju svojom dokumentacijom tako što se fizički dokumenti digitalizuju, a zatim arhiviraju u siguran i pristupačan digitalni format.
Osim što osigurava da vaše poslovanje ispunjava zakonske standarde, upravljanje dokumentima pomaže da vaše poslovanje ostane produktivno i profitabilno. Efikasan program upravljanja dokumentima održava vaše operativne i administrativne troškove u ravnoteži i olakšava efikasno donošenje odluka u vašoj kompaniji.
Proces arhiviranja i digitalizacije obično počinje sortiranjem dokumentacije, pakovanjem u arhivske kutije i odvoženjem u arhivski depo gde se radi popis i unos u arhivsku knjigu. Ukoliko je potrebno dokumenti se skeniraju. Skenirani dokumenti se zatim indeksiraju radi lakšeg pronalaženja, dostavljaju klijentu ili se razvrstavaju u okviru DMS rešenja. Ukoliko postoji potreba dokumentacija se može i mikrofilmovati.
Arhiviranje i digitalizacija pružaju brojne prednosti, uključujući smanjenje potrošnje prostora za skladištenje, poboljšanu organizaciju i pristupačnost dokumentacije, lakše deljenje i distribuciju dokumenata, i bolju zaštitu od gubitka ili oštećenja dokumenata.
Važno je znati koliko su vaši podaci dostupni. Kada neko čuva vaše dokumente van lokacije, važno je da ste upoznati sa procesom i vremenskim okvirima za pristup informacijama u tim objektima.
Nudimo 24/7 pristup vašim indeksiranim podcima, 365 dana u godini, preko E-WMS platforme. Naši arhivski objekti koriste sistem za praćenje inventara koji omogućava našim klijentima mogućnost da provere status svojih dokumenata u skladištu i zahtevaju isporuku, kako fizičkog tako i skeniranog dokumenta, kada god im odgovara. Isporuka će biti izvršena u periodu od 08 do 16h svakog radnog dana.
Za sva ostala pitanja javite nam se!
Preporuka za druge usluge
Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Opšti uslovi