OCR obrada skeniranih dokumenata i prepoznavanje
Napredno pretraživanje i elektronsko potpisivanje
Automatizacija radnih procesa i klasifikacijski plan
Vremenska pravila i obaveštavanje
Ubrzanje internih procesa i protoka dokumenata
Štedite vreme i prostor – digitalizujte svoje poslovanje
Upravljanje dokumentima (DMS) je mnogo više od elektronske arhive: ne samo da čuva i skladišti dokumenta, već vam pomaže u kontrolisanju tokova dokumentacije i informacija. Procesi postaju jednostavniji, lakši i brži kroz centralizovan sistem upravljanja.
Benefiti za vaše poslovanje
Smanjenje operativnih troškova
Unos sopstvenih pravila i kompletna automatizacija
Standardizacija protokola i smanjenje mogućnosti za greške
Organizacija, deljenje,
upravljanje
Koliko vam
je potreban
DMS?
Najčešća pitanja
Implementacija DMS sistema obično počinje analizom potreba i nastavlja se planiranjem, konfiguracijom sistema, migracijom podataka, obukom korisnika i podrškom. Naš tim stručnjaka će vas voditi kroz ceo proces kako bi se osiguralo uspešno usvajanje sistema.
Da, DMS sistemi su dizajnirani tako da je osnova svega sigurnost podataka. Obezbeđuju enkripciju podataka, kontrolu pristupa, sigurnosne kopije podataka i druge funkcije kako bi se osiguralo da vaša dokumentacija bude zaštićena od neovlašćenog pristupa i gubitka.
Vreme implementacije DMS sistema može varirati u zavisnosti od veličine kompanije, obima dokumentacije, složenosti procesa i drugih faktora. Naš cilj je da implementacija bude što brža i efikasnija, ali se može razlikovati od slučaja do slučaja.
Da, DMS sistem može da se integriše sa postojećim poslovnim softverom i alatima koje koristite u svojoj kompaniji, kao što su ERP sistemi, CRM sistemi, e-pošta, i druge aplikacije. To omogućava lakšu razmenu podataka i povećava efikasnost vaših poslovnih procesa.
Prilikom odabira partnera za implementaciju DMS sistema, važno je tražiti iskusne stručnjake sa dokazanim uspehom u sprovođenju sličnih projekata. Partner treba da razume specifične potrebe vaše kompanije i pruži prilagođena rešenja koja odgovaraju vašim zahtevima.
Za sva ostala pitanja javite nam se!
ISKUSTVA KLIJENATA
Zadatak
Uvođenje efikasnog sitema za upravljanje dokumentacijom
Rezultati
Uzimajući u obzir potrebe kompanije, pažljivo smo razmatrali opcije kada je implementacija i održavanje DMS rešenja u pitanju. Kao najbolji izbor, što je višegodišnja saradnja i potvrdila, pokazao se Oblak. Sve što nam je kao klijentu pruženo je u skladu sa potrebama našeg poslovanja, a samo održavanje je redovno, što nam je vrlo bitno. Sigurni smo da smo važan element biznisa poverili proverenom partneru. Zahvaljujući njemu, imamo efikasan sistem za upravljanje dokumentacijom, bolju organizaciju, a dokumentima pristupamo i delimo ih bezbedno, brzo i jednostavno.
Zadatak
Brže donošenje odluka i smanjenje rizika od gubitka podataka.
Rezultati
Implementacija DMS softvera donela je značajne promene u našem radu. Sada imamo centralizovano skladište za dokumente, što je omogućilo lakši pristup informacijama i brže donošenje odluka. Vreme potrebno za pronalaženje dokumenata smanjeno je za 60% u prvih šest meseci, a sigurnost podataka je
značajno poboljšana. Izuzetno smo zadovoljni ovim rešenjem.
Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Opšti uslovi