Upravljanje prodajom, kontaktima i marketinškim procesima
Korisnički servis, administracija i kontrola
Praćenje poslovnih prilika i statusa do realizacije
Objedinjeni kanali komunikacije i personalizacija kampanja
Nadmašite sva očekivanja i osnažite poslovne veze
Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) je poslovno rešenje za usmeravanje komunikacije s korisnicima, ali i za praćenje poslovnih prilika, kontrolisanje marketinških kampanja, organizaciju reklamacija, analizu poslovanja i unapređene poslovne odluke.
Benefiti za vaše poslovanje
Organizacija zadataka i upravljanje projektima
Individualni pristup klijentima i segmentacija lidova
Tiketing sistem za personalizovanu podršku
Pregled svih informacija na jednom mestu
Vladajte svim
podacima
Efikasniji
timovi za
dugoročne
uspehe.
Najčešća pitanja
CRM je koristan za kompanije svih veličina i industrija. Ako vaša kompanija želi da unapredi odnose sa klijentima, prati prodaju i marketing aktivnosti, i poboljša efikasnost timova, onda je CRM sistem odlično rešenje za vas.
Implementacija CRM sistema može biti kompleksan proces, ali uz podršku stručnog tima implementatora, može se glatko izvesti. Važno je da kompanija dobro definiše svoje potrebe i ciljeve kako bi se osiguralo da CRM sistem bude prilagođen njihovim specifičnim zahtevima.
Naš tim će pružiti obuku za sve korisnike CRM sistema, prilagođenu njihovim ulogama i potrebama. Obuka može biti u vidu individualnih sesija, radionica ili online treninga, kako bi se osiguralo da korisnici maksimalno iskoriste mogućnosti CRM sistema.
Da, CRM sistem se može integrisati sa različitim softverskim aplikacijama koje već koristite u vašoj kompaniji, kao što su ERP sistemi, sistemi za automatizaciju marketinga, e-pošta, ili druge poslovne aplikacije.
Troškovi implementacije CRM sistema zavise od različitih faktora kao što su veličina kompanije, opseg funkcionalnosti, broj korisnika, i potrebi prilagođavanja. Kontaktirajte nas da biste dobili personalizovanu ponudu prilagođenu vašim potrebama.
Više informacija o KickOff ponudi
Za sva ostala pitanja javite nam se!
ISKUSTVA KLIJENATA
Zadatak
Unapređenje zadvoljstva kupaca
Rezultati
Implementacijom CRM rešenja, uspeli smo da značajno poboljšamo naš odnos sa kupcima. Naš partner nam je pružio sveobuhvatnu podršku i obuku, omogućavajući nam da maksimalno iskoristimo sve mogućnosti sistema. Kupci su prepoznali naše napore da unapredimo sistem usluge što rezultira većim i češćim kupovinama. Izuzetno smo zadovoljni saradnjom.
Zadatak
Efikasnije praćenje i upravljanje kontaktima uz poboljšanje identifikacije prodajnih prilika i personalizovane komunikacije sa klijentima
Rezultati
U našoj oblasti poslovanja, potrebe savremenog tržišta nameću modifikaciju poslovnih modela i digitalnu transformaciju kompanija. Shvatili smo da jedino automatizacijom procesa prodaje i korišćenjem alata za upravljanje podacima, možemo da povećamo tržišnu konkurentnost.
Uvođenjem KickOff CRM-a svi podaci iz oblasti prodaje i servisiranja se ažuriraju i čuvaju na Cloud-u, a pristup njima imaju svi timovi, u bilo kom trenutku, sa bilo koje lokacije. Umrežavanjem komunikacije i informacija, dobili smo mogućnost uvid u aktivnosti prodajnih timova sa mogućnošću blagovremene reakcije.
Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Opšti uslovi