Customer Relationship Management (CRM)

Nadmašite sva očekivanja i osnažite poslovne veze

Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) je poslovno rešenje za usmeravanje komunikacije s korisnicima, ali i za praćenje poslovnih prilika, kontrolisanje marketinških kampanja, organizaciju reklamacija, analizu poslovanja i unapređene poslovne odluke.

Customer Relationship Management (CRM)

Benefiti za vaše poslovanje

benefit1

Upravljanje prodajom, kontaktima i marketinškim procesima
Korisnički servis, administracija i kontrola
Praćenje poslovnih prilika i statusa do realizacije
Objedinjeni kanali komunikacije i personalizacija kampanja

benefit2

Organizacija zadataka i upravljanje projektima
Individualni pristup klijentima i segmentacija lidova
Tiketing sistem za personalizovanu podršku
Pregled svih informacija na jednom mestu

Vladajte svim
podacima

Konsultacije i analiza
Plan implementacije
Podešavanje i instalacija
Testiranje sistema
Podrška i obuka
Održavanje

Efikasniji
timovi za
dugoročne
uspehe.

Kako pratite interakcije sa klijentima?
Da li vaš tim informacije o klijentima deli na efikasan način?
Koliko lako pristupate istoriji interakcija sa klijentima?

Najčešća pitanja

Da li mojoj kompaniji treba CRM softver?

CRM je koristan za kompanije svih veličina i industrija. Ako vaša kompanija želi da unapredi odnose sa klijentima, prati prodaju i marketing aktivnosti, i poboljša efikasnost timova, onda je CRM sistem odlično rešenje za vas.

Koliko je teško implementirati CRM?

Implementacija CRM sistema može biti kompleksan proces, ali uz podršku stručnog tima implementatora, može se glatko izvesti. Važno je da kompanija dobro definiše svoje potrebe i ciljeve kako bi se osiguralo da CRM sistem bude prilagođen njihovim specifičnim zahtevima.

Kako ćemo biti obučeni za korišćenje CRM softvera?

Naš tim će pružiti obuku za sve korisnike CRM sistema, prilagođenu njihovim ulogama i potrebama. Obuka može biti u vidu individualnih sesija, radionica ili online treninga, kako bi se osiguralo da korisnici maksimalno iskoriste mogućnosti CRM sistema.

Da li CRM može da se integriše sa postojećim softverom u mojoj kompaniji?

Da, CRM sistem se može integrisati sa različitim softverskim aplikacijama koje već koristite u vašoj kompaniji, kao što su ERP sistemi, sistemi za automatizaciju marketinga, e-pošta, ili druge poslovne aplikacije.

Koliko košta implementacija CRM sistema?

Troškovi implementacije CRM sistema zavise od različitih faktora kao što su veličina kompanije, opseg funkcionalnosti, broj korisnika, i potrebi prilagođavanja. Kontaktirajte nas da biste dobili personalizovanu ponudu prilagođenu vašim potrebama.

Više informacija o KickOff ponudi

Za sva ostala pitanja javite nam se!

ISKUSTVA KLIJENATA

Zadatak

Unapređenje zadvoljstva kupaca

Rezultati

Implementacijom CRM rešenja, uspeli smo da značajno poboljšamo naš odnos sa kupcima. Naš partner nam je pružio sveobuhvatnu podršku i obuku, omogućavajući nam da maksimalno iskoristimo sve mogućnosti sistema. Kupci su prepoznali naše napore da unapredimo sistem usluge što rezultira većim i češćim kupovinama. Izuzetno smo zadovoljni saradnjom.

Zadatak

Efikasnije praćenje i upravljanje kontaktima uz poboljšanje identifikacije prodajnih prilika i personalizovane komunikacije sa klijentima

Rezultati

U našoj oblasti poslovanja, potrebe savremenog tržišta nameću modifikaciju poslovnih modela i digitalnu transformaciju kompanija. Shvatili smo da jedino automatizacijom procesa prodaje i korišćenjem alata za upravljanje podacima, možemo da povećamo tržišnu konkurentnost.
Uvođenjem KickOff CRM-a svi podaci iz oblasti prodaje i servisiranja se ažuriraju i čuvaju na Cloud-u, a pristup njima imaju svi timovi, u bilo kom trenutku, sa bilo koje lokacije. Umrežavanjem komunikacije i informacija, dobili smo mogućnost uvid u aktivnosti prodajnih timova sa mogućnošću blagovremene reakcije.

Preporuka za druge usluge

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Opšti uslovi