Bez CRM-a kao frižider bez reda

Kada frižider postane metafora poslovanja
Otvorite frižider. Na prvi pogled: pun. Ali, nije vam jasno šta je čije, šta je sveže, šta treba baciti, a šta ste zapravo hteli da pojedete. Ima tu pudinga, jogurta, malo sira, neka staro povrće, pa opet puding, čini vam se da ste ga već jednom kupili?
I tako zatvorite vrata. Zvuči haotično? Tako izgleda poslovanje bez CRM sistema.
Puding = kontakt. A kontakt bez praćenja = propuštena prilika
U firmama koje nemaju CRM, kontakti se nalaze po folderima, excelima, mejlovima i pamćenju zaposlenih.
Niko ne zna ko je poslednji razgovarao sa klijentom, kada je neko poslao ponudu, da li je neko već kupio ili je samo „obećao da će se javiti“. Kao kad tražite puding u frižideru, a nađete tri, svi poluotvoreni.
CRM je kao organizovan frižider sa etiketama
-Svaki kontakt ima status (nov, zainteresovan, dogovor u toku, zaključen)
-Svaka interakcija se pamti i lako se pronalazi
-Zna se ko je zadnji razgovarao i šta je obećano
-Nikoga ne zaboravljate
-Sve podatke po porukama i mejlovima, sve je na svom mestu
CRM nije birokratija, već olakšanje
Nema više pamćenja „na silu“,nema izgubljenih ponuda. Nema: „Ko beše razgovarao sa ovim klijentom?“
CRM vas ne usporava. Bez CRM-a, poslovni razgovori su kao frižider pun iznenađenja. A to nije dobra vest ni za kafu, ni za klijenta.
CRM ne zna šta tačno jedete, ali zna tačno ko, šta i kada želi da kupi.
Kickoff CRM koji razume ljude. Ne samo podatke.
Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Opšti uslovi