jasmin logo

Unapređenje zadovoljstva kupaca kroz CRM

Jasmin Parfimerije, prepoznatljive po svojoj dugogodišnjoj tradiciji i vernim kupcima, odlučile su se za naš Kickoff CRM kako bi unapredile svoje poslovanje i podigle nivo usluga ka kupcima. Naša misija je bila da implementiramo CRM rešenje koje će omogućiti bolje razumevanje potreba kupaca i povećanje njihove lojalnosti.

Unapređenje zadovoljstva kupaca kroz CRM

Jasmin Parfimerije su 100% domaće preduzeće sa tradicijom dugom preko 65 godina. Sa 27 prodavnica smeštenih na najelitnijim i urbanim lokacijama širom Srbije, Jasmin je destinacija za sve generacije ljubitelja parfema, šminke i kozmetike. Poznate po svojim stalnim akcijama: promocijama noviteta, popustima, specijalnim akcijama i prilagođenim uslovima plaćanja, Jasmin Parfimerije su izgradile vernu bazu kupaca kroz decenije postojanja.

Veličina firme
Malo preduzeće
Broj zaposlenih
250
Godina osnivanja
1956.
Izazovi
1
Kao brend sa dugom tradicijom i širokom bazom kupaca, klijentu je bilo potrebno rešenje koje će omogućiti detaljno praćenje, razumevanje preferencija i potreba kupaca i održavanje visoke stope angažovanosti.
2
Zahtev klijenta podrazumevao je personalizovane ponude i praćenje čestih akcija i promocija, kako bi se dodatno povećala lojalnost kupaca.
3
Potrebno je bilo efikasno upravljanje velikom količinom podataka o kupcima kako bi se omogućilo brzo i tačno segmentiranje, targetiranje i praćenje efikasnosti kampanja.
Rešenje
Naša CRM usluga omogućila je klijentu da efikasno prati i analizira podatke o svojim kupcima. Proces je započeo implementacijom naprednog CRM sistema koji je integrišući sve prodajne kanale, omogućio centralizovano upravljanje podacima. Koristeći našu platformu klijentu je omogućeno da efikasno prati istoriju kupovine, preferencije kupaca, kao i obaeštenje kupaca o ostvarenim benefitima (loyalty program). Na taj način, slanjem prilagođenih i personalizovanih Viber i email kampanja, (npr. specijalne ponude, popusti) povećava se lojalnost kupaca.

Takođe, CRM je omogućio detaljnu segmentaciju tržišta, prilagođavanje marketinških poruka specifičnim grupama, i analizu uspešnosti kampanja u realnom vremenu. Na osnovu tih podataka, buduće kampanje su optimizovane za veću efikasnost. Na kraju, CRM softver je olakšao personalizaciju ponuda i optimizaciju učestalosti poruka, osiguravajući da kupci dobijaju relevantne informacije bez preopterećenja.
Naš tim kontinuirano pruža podršku i obuku zaposlenima, omogućavajući im da maksimalno
iskoriste sve funkcionalnosti CRM sistema.
45 %
Implementacijom personalizovanih ponuda povećava se lojalnost kupaca
30 %
Brže kreiranje i lansiranje marketinških kampanja
20 %
Bolje targetiranje i personalizovane ponude omogućavaju povećanje prodaje

Rekli su o nama...

Implementacijom CRM rešenja, uspeli smo da značajno poboljšamo naš odnos sa kupcima. Oblak nam je pružio sveobuhvatnu podršku i obuku, omogućavajući nam da maksimalno iskoristimo sve mogućnosti sistema. Kupci su prepoznali naše napore da unapredimo sistem usluge što rezultira većim i češćim kupovinama. Izuzetno smo zadovoljni saradnjom.

Danijela Marinković
Direktor Marketinga

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Opšti uslovi