logo gfp verysmall 7b84d688

Optimizacija Prodaje i Upravljanje Projektima uz CRM

GFP, lider u Srbiji i regionu u isporuci opreme i proizvoda za završne radove u građevinarstvu, opreme za hidro i termoizolaciju, kao i opreme za obeležavanje horizontalne signalizacije, suočavao se sa izazovima u praćenju prodaje, isporuka, servisiranja opreme i upravljanja dugoročnim projektima. Naš zadatak bio je implementacija KickOff CRM softvera kako bi se unapredila efikasnost prodajnog tima, poboljšala koordinacija isporuka i servisa i optimizovao odnos sa kupcima.

Optimizacija Prodaje  i Upravljanje  Projektima uz CRM

GFP, od 2005. godine, nudi vrhunske proizvode i usluge servisiranja u garantnom i vangarantnom periodu za proizvode i opremu firmi Graco, PFT, Mixer, Airblast, Borum, BMS, Mirka i Berizzi iz oblasti građevinarstva, termo i hidroizolacije, horizontalnog obeležavanja kao i zaštiti metala i drveta. Kao kompanija koja se oslanja na specifične zahteve kupaca, GFP je prepoznala potrebu za CRM rešenjem koje bi pomoglo u praćenju i unapređenju prodaje, isporuka i kvalitetnoj komunikaciji sa kupcima i dobavljačima.

Tip firme
Privatna kompanija pokriva regionalno tržište
Broj zaposlenih
15
Godina osnivanja
2005.
Sajt
Izazovi
1
Povezivanje prodaje sa projektima kupaca kroz praćenje potreba kupaca i faza isporuka, kao
i usklađivanje sa vremenskim rokovima.
2
Analiza prodajnih podataka kako bi se prepoznali trendovi, optimizovale zalihe i prepoznale
potencijalne prilike.
3
Upravljanje odnosima sa kupcima i dobavljačima kako bi se održala lojalnost i osigurali tačni
rokovi isporuke.
Rešenje
KickOff CRM softver pružio klijentu alate za povezivanje prodaje sa projektima kupaca, omogućavajući efikasno praćenje potreba i faza isporuka. Prodajni tim sada može brzo pristupiti podacima o potrebama kupaca, vremenskim rokovima i istoriji prethodnih narudžbina, čime se smanjuje mogućnost kašnjenja i nesporazuma. Usklađivanje prodaje i isporuka postalo je preciznije zahvaljujući integraciji CRM-a sa logistikom i automatskim obaveštenjima o statusu narudžbina. Pored toga, KickOff CRM omogućava detaljnu analizu prodajnih podataka, što klijentu pomaže da donosi bolje odluke o zalihama, promocijama i strategijama prodaje.

Redovna analiza podataka može pomoći u optimizaciji ponude i uočenju prilika za dodatnu prodaju ili unakrsnu prodaju. Praćenje interakcija sa kupcima i dobavljačima osigurava personalizovani pristup i bolju komunikaciju, dok automatizovane kampanje održavaju lojalnost kupaca.
40 %
CRM povećava efikasnost upravljanja projektima
35 %
CRM omogućava efikasnije upravljanje informacijama
25 %
Personalizovane ponude dovode do povećanja prodaje

Rekli su o nama...

U našoj oblasti poslovanja, potrebe savremenog tržišta nameću modifikaciju poslovnih modela i digitalnu transformaciju kompanija. Shvatili smo da jedino automatizacijom procesa prodaje i korišćenjem alata za upravljanje podacima, možemo da povećamo tržišnu konkurentnost. Uvođenjem KickOff CRM-a svi podaci iz oblasti prodaje i servisiranja se ažuriraju i čuvaju na Cloud-u, a pristup njima imaju svi timovi, u bilo kom trenutku, sa bilo koje lokacije. Umrežavanjem komunikacije i informacija, dobili smo mogućnost uvid u aktivnosti prodajnih timova sa mogućnošću blagovremene reakcije.

Ljubomir Petković
Direktor Prodaje

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Opšti uslovi