1b

Digitalna podrška u svetu nekretnina

Jevtić I.M.J. nekretnine d.o.o. firma sa dugogodišnjim iskustvom u oblasti poslovnih i stambenih nekretnina, odlučila se za naš Kickoff CRM sa ciljem da unapredi poslovne procese i podigne kvalitet usluge klijentima na viši nivo. Naša misija bila je da omogućimo bolju organizaciju komunikacije sa klijentima, efikasnije vođenje upita i bržu realizaciju dogovora.

Digitalna  podrška u svetu  nekretnina

Jevtić I.M.J. nekretnine d.o.o. poznati su po sveobuhvatnoj usluzi - od pronalaska nekretnine do notara, oglašavanja i katastarske provere. Rezultat je – veće zadovoljstvo i snažnija lojalnost klijenata kao i više zaključenih ugovora.

Veličina firme
Mikro
Broj zaposlenih
8
Godina osnivanja
2013.
Izazovi
1
Decentralizovani podaci o potencijalnim kupcima i zakupcima
Kompanija je imala veliki broj upita preko različitih kanala (email, društvene mreže, telefonski pozivi), ali nije postojala centralizovana baza sa kompletnim podacima i istorijom komunikacije, što je otežavalo praćenje interesovanja i pravovremeno reagovanje.
2
Otežano upravljanje velikim brojem upita
Zbog dinamične ponude i čestih promena u dostupnosti nekretnina, agentima je bilo izazovno da u realnom vremenu povežu zainteresovane kupce sa relevantnim ponudama i da efikasno vode svakog klijenta kroz proces prodaje ili zakupa
Rešenje
Naša CRM platforma omogućila je firmi da centralizuje sve komunikacione tokove i upite, čime je
stvorena jedinstvena baza klijenata sa kompletnom istorijom interesovanja, obilazaka i komunikacije.
Pomoću naprednih alata za segmentaciju i tagovanje kontakata, agenti sada mogu brzo filtrirati
klijente prema kriterijumima kao što su budžet, željena lokacija, kvadratura ili vrsta nekretnine, i plasirati personalizovane ponude putem email-a, Viber poruka ili SMS kampanja.
CRM sistem takođe omogućava praćenje statusa svakog upita– od prvog kontakta do finalizacije
ugovora– uz podsetnike, zadatke i notifikacije za agente, čime je znatno unapređena operativna
efikasnost.
Dodatno, uz marketing modul kroz izveštaje i analitiku u realnom vremenu, menadžment može pratiti koje kampanje donose najviše konverzija, i koje nekretnine izazivaju najviše interesovanja. Naš tim pruža kontinuiranu obuku i podršku, kako bi zaposleni mogli u potpunosti da iskoriste sve funkcionalnosti sistema i odgovore na potrebe tržišta – brzo, precizno i profesionalno.
32 %
Analizom podataka o preferencijama korisnika, personalizovane ponude su povećale angažovanost i
zadovoljstvo kupaca i zakupaca
48 %
Centralizovan CRM sistem omogućio je bržu obradu upita i praćenje svih interakcija, što je skratilo vreme od prvog kontakta do zaključenja ugovora
60 %
Targetiranjem i segementacijom unapređena je komunikacija sa klijentima i efikasnost marketinških kampanja. To je omogućilo slanje poruka pravim ljudima

Rekli su o nama...

Iako se još uvek upoznajemo sa svim mogućnostima koje KickOff nudi, uvideli smo brojne benefite korišćenja softvera. Premda smo tek na početku, zadovoljni smo podrškom i funkcionalnostima koje već sada olakšavaju naš svakodnevni rad. Uz KickOff CRM značajno smo unapredili odnose sa klijentima, i već sada znamo da je ovo dobra poslovna odluka.

Marko Jevtić
Osnivač i vlasnik

Koristimo kolačiće da bismo poboljšali vaše iskustvo. Nastavljajući posetu ove stranice prihvatate našu upotrebu kolačića. Opšti uslovi